niedziela, 1 lutego 2015

Hej!

Jest to mój pierwszy wpis. Nie mam doświadczenia w blogowaniu dlatego przepraszam za ewentualne pomyłki.

All about me

Ania,nastolatka,mieszka w małym mieście,ma swój własny malutki pokoik z którego nie da się jej wyciągnąć.

Uwielbiam koty,fotografię,kręcenie filmów,oglądanie youtuberów i czytanie blogów.

Lubie gotować,sprawia mi to wielką przyjemność. Niestety bardzo często coś przypalam etc.

Posiadam kota który jest tak wytulany i wygłaskany każdego dnia nie tylko prze zemnie ale i przez resztę rodziny...

Lubię komedie i śmieszne książki, Czytanie sprawia mi wielką przyjemność.

Moją ulubioną wykonawczynią jest Iggy Azalea. A ulubionym zespołem Maroon5.
Tworzą oni zupełnie inną muzykę a ja kocham każdy rodzaj muzyki. Od popu do rocka.

Uwielbiam biały i jasno różowy kolor.

Kocham także swetry i leginsy z ciekawymi nadrukami są świetne!

Uwielbiam lato i ciepło.

Fajne jest również podróżowanie, niestety nigdy nie mam okazji podróżowac gdzieś daleko!

Dobra to to by było na tyle. Ja zabieram się do pierwszego posta i bye bye :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz